Bendrosios naudojimosi taisyklės
Šios bendrosios sąlygos apibrėžia Šalių teises ir pareigas naudojantis Cohost.lt teikiamomis būsto nuomos ir kitomis susijusiomis paslaugomis. Prašome Jūsų, kaip paslaugų gavėjų (toliau – Jūs), išsamiai ir nuodugniai susipažinti su visomis Cohost.lt nurodomomis paslaugų teikimo sąlygomis.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad Jums renkantis ir užsakant konkrečias Cohost.lt paslaugas Jums yra nurodomos ir specialiosios Jūsų išsirinktų paslaugų teikimo sąlygos, kurios detalizuoja ir papildo šias bendrąsias sąlygas. Šios bendrosios sąlygos kartu su Jums nurodomomis specialiosiomis sąlygomis sudaro vientisą ir neatskiriamą sutartį.
1. Apgyvendinimo paslaugų terminai ir sąlygos:
Prieš rezervacijos patvirtinimą vartotojas yra supažindinamas su terminais ir sąlygomis, kurios pateikiamos rezervacijos atlikimo metu.
Privalomas sutikimas: Vartotojas privalo perskaityti ir pažymėti, kad sutinka su pateiktais terminais ir sąlygomis. Tik po šio sutikimo vartotojas gali pereiti prie rezervacijos apmokėjimo.
2. Apgyvendinim paslaugų rezervacijos ir jų atšaukimas:
Rezervacijos metu vartotojas privalo pateikti tik teisingą ir tikslią informaciją.
Cohost.lt paslaugas rezervuoti gali tik pilnamečiai asmenys.
Atvykimas į rezervuotą būstą:
- Atvykti gali tik tiek asmenų, kiek buvo rezervuota.
- Bet kokie papildomi svečiai privalo būti suderinti su Cohost.lt, gali būti taikomi papildomi mokesčiai.
- Atvykti į nuomojamą būstą galima tik nuo nustatyto įsiregistravimo laiko.
- Apartamentai turi būti atlaisvinti ir svečiai turi išsiregistruoti iki nustatyto išsiregistravimo laiko.
- Jei svečias neatlaisvina būsto laiku ir neinformuoja apie vėlyvą išvykimą, jam gali būti pritaikyta papildoma rezervacijos paros kaina.
2.1 Atšaukimo sąlygos ir rezervacijos keitimas:
Nemokamas atšaukimas galimas likus 7 ar daugiau dienų iki atvykimo.
Jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 7 dienoms iki atvykimo, avansas negrąžinamas.
Rezervacijos datos ar sąlygų keitimas galimas tik pagal išankstinį susitarimą su Cohost.lt komanda ir priklausomai nuo užimtumo.
Jei pakeitimai atliekami likus mažiau nei 7 dienoms iki atvykimo, gali būti taikomas papildomas keitimo mokestis arba rezervacija bus laikoma atšaukta pagal galiojančias taisykles.
3. Apmokėjimas už apgyvendinimo paslaugas:
Apgyvendinimo paslaugų apmokėjimas:
- 30% avansas mokamas per 2 dienas nuo rezervacijos atlikimo.
- Likusi 70% suma turi būti sumokėta ne vėliau kaip 2 dienos iki atvykimo.
- Jei rezervacija atliekama likus 2 dienoms ar mažiau iki atvykimo, visa suma 100% turi būti apmokėta tą pačią dieną.
4. Taisyklės dėl būsto naudojimo bei vartotojo atsakomybė:
Tinkamai ir pagal gamintojo nurodymus naudotis bet kokiais elektros prietaisais bei nepalikti jų įjungtų be priežiūros.
Atsako už bet kokio būste ar konkrečiame kambaryje esančio turto sugadinimą bei sunaikinimą.
Atsako už atvykimo dieną perduotų raktų, kortelių, įrenginių ar kito turto sugadinimą bei sunaikinimą.Įsipareigoja grąžinti visus perduotus raktus, korteles, įrenginius ar kitą turtą ne vėliau kaip išvykimo dieną, išsiregistruojant.
Laiku negrąžinus perduoto turto, jį sugadinus ar sunaikinus, besąlygiškai įsipareigoja atlyginti padarytą žalą.
Naudodamiesi išnuomojamo būsto teikiama Wi-Fi interneto prieiga, įsipareigoja nepažeisti trečiųjų asmenų intelektinės nuosavybės teisių, nenaudoti interneto prieigos kenkėjiškai ar bet kokiai kitokiai neteisėtai veiklai.
5. Sąskaita faktūra už apgyvendinimo paslaugas išrašymo tvarka:
Jei svečiui reikalinga sąskaita faktūra už apgyvendinimo paslaugas, jis privalo informuoti Cohost.lt iškart po rezervacijos atlikimo. Tai galima padaryti telefonu +3706 58 01 012, el.p. [email protected].
Sąskaitos išrašymui būtina pateikti visus reikalingus rekvizitus.
Sąskaita išrašoma po išsiregistravimo iš apartamentų.
6. Administravimo paslaugos:
6.1 Paslaugų teikimo principas
Cohost.lt teikia kompleksines apgyvendinimo administravimo paslaugas, kurios apima:
- Nuomos skelbimų rengimą ir administravimą populiariausiose nuomos platformose.
- Kainodaros analizę siekiant maksimaliai išnaudoti užimtumo galimybes ir padidinti pelną.
- Būsto priežiūrą, įskaitant valymo paslaugas, inventoriaus papildymą, techninės priežiūros organizavimą.
- Pilną komunikaciją su svečiais – atsakymus į užklausas, įsiregistravimą/išsiregistravimą, problemų sprendimą.
- Finansų apskaitą – pajamų ir išlaidų ataskaitų rengimą būsto savininkams.
6.2 Paslaugų teikimo tvarka:
Administravimo paslaugos pradedamos teikti tik po sutarties pasirašymo.
Prieš pasirašant sutartį vartotojui pateikiamas:
Bendradarbiavimo pasiūlymas, kuriame aprašomos teikiamos paslaugos, įkainiai ir sąlygos.
Sutarties šablonas peržiūrai, kuriame nurodyta:
- Sutarties galiojimo pradžia.
- Sutarties nutraukimo sąlygos.
- Paslaugų teikimo apimtis.
Administravimo sutartis gali būti nutraukiama iš anksto įspėjus pagal sutartyje numatytas sąlygas.
6.3 Būsto priežiūra ir techniniai darbai
Cohost.lt organizuoja ir prižiūri:
- Reguliarų apartamentų valymą ir tvarkymą.
- Skalbinių, higienos ir kitų būtinų priemonių papildymą.
- Smulkius remonto darbus ir techninę priežiūrą.
- Gedimų šalinimą per savo patikimų partnerių tinklą.
6.4 Pajamų ir išlaidų apskaita
Būsto savininkas gauna reguliarias finansines ataskaitas, kuriose pateikiamos detalios pajamų ir išlaidų suvestinės.
7. Vartotojų ginčų sprendimo informacija:
Ginčai dėl paslaugų netinkamo vykdymo nagrinėjami Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje.
Kontaktai ginčų sprendimui:
- Adresas: A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius
- El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
- Tel. nr.: (8 5) 262 67 60
- Interneto svetainė: www.vvtat.lt
Nuoroda į EGS platformą:
Kilusius ginčus galite spręsti elektroniniu būdu per Europos ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr.